Nezávislé poradenství, jaký si vybrat eshop

Na webu najdete řadu článků, jak si vybrat eshop, jaké eshopové řešení. Bohužel většinu z nich jsou přímo na stránkách jednotlivých eshopových řešení a systémů. Ty, logicky nemohou být příliš objektivní. Každý bude vždy doporučovat to, na čem vydělá. My na to jdeme jinak. Nám je upřímně jedno, jaké řešení máte, máme zákazníky na většině největších a nejznámějších eshopových řešení, ať už to jsou pronajímané eshopy jako Shoptet, Upgates, ByznysWeb, OxyShop, Eshop-ryche, Fastcentrik, Webmex, Simpla a další. Máme zkušenosti i s weby na Prestashopu, Opencart, Woocommerce, Magento atd. Nebudeme vám proto radit, jaké řešení je nejlepší pro nás, z jakého máme nejvíc peněz za přesun, nastavení, úpravy nebo správu.

Vybereme na základě vašich potřeb to, co bude nejlepší právě pro vás.

Každé řešení má své plusy i minusy. Upřímně, na trhu není žádné řešení, které by na 100 % splňovalo absolutně všechny požadavky. Dalo by se říct že co zákazník, to unikátní potřeba, a proto ani takové eshopové řešení nemůže fungovat. Jediné, co by se snad mohlo blížit ideálu je řešení na míru. Zde se však dostáváme na ceny klidně v řádu milionů korun. A věřte tomu, i když budete mít řešení úplně na míru, nebudete zcela spokojeni, protože pokud se budete chtít posouvat, stále budete chtít něco vylepšovat a optimalizovat. Přijdou nové příležitosti, nové nástroje, budete se muset přizpůsobovat a reagovat.

S weby a eshopy máme mnohaleté zkušenosti – první stránky jsme postavili již v roce 1999. Za tu dobu nám prošly rukama stovky eshopů a stovky různých přístupů k prodeji. Na základě těchto zkušeností a diskuse s vámi jsme vám schopni kvalifikovaně poradit, jaké eshopové řešení je vhodné právě pro vás.

Poradenství probíhá formou on-line hovoru (1000,- za cca 45 minut) nebo osobně (3200,- za cca 1,5 hodiny + dopravné 15,-/km z Ostravy)

Kontaktujte nás. Poradíme tak, aby o pomohlo vám.

Co budeme během konzultace probírat? Na jaké otázky byste měli znát odpovědi?

  • Jaké produkty chcete prodávat? Fyzické, digitální?
  • Kolik produktů budete nabízet? Jednotky, desítky, stovky, tisíce nebo deseti či statisíce?
  • Jaký očekáváte růst? Jak potřebujete, aby bylo vaše řešení škálovatelné?
  • Budete prodávat jen v jednom jazyce nebo ve více?
  • Jak to bude s měnami? Plánuje více měn pro více zemí?
  • Chcete z jednoho rozhraní případně ovládat více eshopů? Pro různé země nebo s různým sortimentem?
  • Jakou míru kontroly potřebujete nad rozhraním pro zákazníky (frontend) a kolik pro administraci (backend)?
  • Víte přesně nyní, jak by měly vypadat procesy na pozadí eshopu? Naskladňování, vyskladňován, expedice, generování faktur, příjemky, dobropisy, storna, reklamace…
  • Máte rozmyšleno, jak budete naplňovat eshop produkty? Potřebujete importy od dodavatelé případně exporty pro odběratele?
  • Jaké účetní a skladové programy používáte? Je možno se na ně napojit přes standardizované datové formáty, API a podobně?
  • Kolik a jaké banky, platební brány a peněženky používáte nebo chcete používat? Jak chcete, aby vám zákazníci platili?
  • Jak aktuálně vystavujete účetní doklady a jak byste to chtěli dělat v budoucnosti, když budete eshop provozovat?
  • Jaké máte nasmlouvané přepravce, nebo s jakými byste rádi spolupracovali?
  • Plánujete vlastní sklad, vlastní distribuci?
  • Jaké marketingové nástroje byste chtěli používat, jaké určitě, jako volitelně a bez jakých byste se případně obešli?

A nakonec:

  • Jaký je váš rozpočet na spuštění eshopu? V řádech jednotek, desítek, stovek tisíc nebo v milionových částkách?

Zajímá vás toto problematika? Přečtěte si článek našeho zakladatele Michala Kubíčka.